duminică, 17 ianuarie 2010

O conversatie pe neogen (II)

Partea III. Analiza celuilalt.Deconspirarea

lolita83: pai clar ca tu refuzi si vezi toate defectele cred ca la toata lumea dna perfectiune
lolita83: mai ia si oameni asa cum sant an viata
Eu: de ce,cand pot sa aleg?! unii culeg,altii aleg
lolita83: aici nici nam sa ma chinui vreo data sa fiu perfectanam pentru cine sant numai mincinosi papagali opsedati
Eu: pai normal,asta gasesti aici,ciudat asta zice toata lumea,fiecare avem pasaricile noastre, dar unii au stoluri
lolita83: alegi pana no sa mai ai ce sa culegi
Eu: tot timpul ai ce sa alegi ,crede'ma
lolita83: cum ai u
lolita83: sper sa nu te superi asa esti u
Eu: si asta nu te lasa sa fii relaxata
Eu: ??
lolita83: ai sa vezi an viata tine minte ziua asta ai sa ramai singura daca nu esti din ce cauza ?
Eu: ia spune,din ce cauza?
Eu:
lolita83: ipocriziei perfectiuni
Eu: deci din cauza ipocriziei si a perfectiunii? lolita83: care crezi ca esti sau
Eu: pai daca am facut o mica observatie,nu inseamna ca sunt ipocrita sau perfectionista
Eu: apropo,ti-am zis ca nu am nicio carie!??!!
lolita83: scuzama ce frumos ami scri cu virgule
lolita83: ai una la kof
Eu: pai nu pot sa scriu altfel,mi-e in sange, vine totul de la sine, intelegi? dar nu inseamna ca sunt perfectionista.
lolita83: ce mai sti u ca exzista an viata asta
Eu: la fel cum unii aleg un parfum ieftin,si altii aleg un parfum de marca,persistent si de calitate

Partea IV.Avem ceva în comun.Oare ce?

lolita83: apropo cu ce parfum te dai?
lolita83: uimestema
Eu: de 4 ani ,Hot Couture de la Givenchy,e parfumul meu preferat, si V-Valentino,cel din 2007
lolita83: e ok ce parfumuri folosesti
lolita83: si de unde le cumperi
Eu: o dată pe an plec din tară,si atunci îmi cumpăr tot ce am nevoie
lolita83: afara sant destul de scumpe
lolita83: si pe unde mergi
lolita83: si cu cine
Eu: pai e 80 de euro 100 ml hot couture
Eu: si 50 de euro Valentino deci..
lolita83: si sper ca tiei minim 5 parfumuri sau
Eu: doar 2!
lolita83: daca ai cunoaste parfumu ai cumpara de la ori si cine
lolita83: pe an folosesti 2
Eu: pai nu prea găsesc ce imi trebuie,stii?
Eu: aici daca merg să cumpar,imi arată altceva,şi esenţa originală nu o găseşti pe toate gardurile
lolita83: nustiu unde te duci sati cumperi u parfumuri
Eu: stiu multi care se ocupă,dar nu cumpăr de la ei
Eu: că nu aduc originale,si pe falsuri nu dau banii
lolita83: dar eu cunosc niste prieteni deai lui pretenul meu care are parfumri care au la trei mii de paRFUMURI
lolita83: deci au tot ce vrei
lolita83: si nu sant falseturi
lolita83: sant sutan suta originale

Eu: pai stiu si eu asa,dar niciodata nu aveau hot couture,si daca imi iau de dincolo tot timpul,nu mă mai interesează
lolita83: dar fiecare face ce vrea
lolita83: ok
lolita83: cum spui
lolita83: dar doua parfumri pe an sincer e foarte putin
Eu: nu chiar pe an, nah.. că nu poate să ţină atâta..
Eu: dar nici nu fac exces
Eu: ah,si mai am acum un Allure de la Chanel,asta l-am primit cadou,dar e prea dulce nu-mi prea place
lolita83: avand an vedere ca atunci cand mergi la cumparaturi te duci sati cumperi din fiecare cate ceva mai ales afara
lolita83: chanel e unu din cele mai tari si mai scumpe
Eu: mama folosea Chanel 5 dinainte să apară în România...
lolita83: stie ea ce stie
lolita83: anvata puisor
Eu: si Tresor )
Eu: dacă stii.. ăla iar e un parfum foarte dulce.. şi puternic..
lolita83: da e un parfum care antoarce lumea capu cand treci
Eu: pe mine mă irita !!
lolita83: sant multe parfumuri care te pot irita pe gat

Partea V. Momentul de sinceritate.Iertarea.Indiferenţa

lolita83: sti cemi place la tine
Eu: oare??
lolita83: ca te obisnuiesti usor si repede cu mine cu parfumurile
lolita83: ?
Eu: adica?
lolita83: antelegi u
lolita83: te obisnuiesti cu ceva ceti place
Eu: pai nah.. e ceva nou pentru mine,că nu am mai vorbit cu cineva aici despre parfumuri
lolita83: si de ambracat de unde
lolita83: si eu team ignorat multe
lolita83: si team loat asa cum esti nu mam suparat
lolita83: ce zodie esti
Eu: gemeni
lolita83: pe voi nimeni nu va antelege
lolita83: esti dificila
lolita83: zi ca nu e asa
Eu: nu e aşa
Eu: ))
lolita83: daca u zici
Eu: pai ai zis să zic că nu e aşa.
lolita83: esti tare eu tiam zis ca o afirmatie
lolita83: ;-)
Eu: eu ţi'am zis ca o..informaţie !
lolita83: nu draga ca o afirmatie
lolita83: daca vrei ati dau si o informatie
Eu: sper să fie importantă
Eu: si să am exclusivitate
lolita83: pretuieste oameni asa cum sant si numai ai judeca ca nu cred ca esti nimeni sai judeci si iai asa cum sant
Eu: păi ii iau asa cum sunt,dar dacă nu-mi place,nu pot să-mi spun punctul de vedere?
lolita83: ancearca sa mai treci si cu vedrea
lolita83: an viata
lolita83: si sati mai zic ceva
Eu: tu ai mânca o ciorbă stricata de exemplu??o mănânci asa cum e?
lolita83: stiu oameni tari care vorbesc pe net si vorbesc prescurtat
lolita83: de zici cas cei mai mari analfabeti
Eu: eu am zis asta?????
lolita83: nuuu
Eu: pai nu sunt cei mai mari anlfabeti..
lolita83: dar e de3ajuns sa tragi unele atenti
lolita83: analfabetiiiiiiiiiiiiiii
lolita83: e bine
Eu: te compari cu un analfabet????
lolita83: nu vroiam sati spun cum scriu uni pe aici
Eu: doamneee,cum!?!??
lolita83: eu cred ca te cam plictisesc
Eu: faci un cadou de Craciun si te iert
lolita83: da
lolita83: spune
Eu: vreau un Ange ou Demon de la Givenchy
lolita83: si ce primesc an schimb
Eu: iertate si vesnica recunostinta
Eu: iertare,,!
lolita83: cine te crezi sa erti dumnezeu
lolita83: ?
Eu: pai .. eu iert,ca şi dumnezeu iartă
Eu: bine,atunci nu te iert! cum vrei
lolita83: ati fac cadou parfumu si anca ceva daca vrei sa te cunoastem eu cu prietenul meu
Eu: ups !
lolita83: si atunci sigur ma vei ierta
Eu: pai ce m-ar face sa vreau sa ma cunoasteti?

Ups. End of part V.
- va urma-

Un comentariu:

  1. Mi-am inceput ziua zambind :) ... cu gura pana la urechi. Si eu, care credeam ca nu e entertainment pe site-urile de genul :).

    interesanta discutia cu "omuleata" care pare sa stie de toate. fantastic! cum le gasesti? .... chiar ma gandeam ce poza sa-mi pun sa vorbesc si eu cu astfel de "specimene". M-am uitat si la poza ta... arata normal... nu stiu ce a vazut "asa, mai special, ma antelegi? :) " la tine... ai putea sa-i "erti" toate certurile cu gramatica, scrisul pe langa orice norme ortografice, ca deh, "fericiti cei saraci cu duhul ... :) "

    RăspundețiȘtergere

Comentarii