vineri, 25 iunie 2010

De ce nu cresc vanzarile!? II

Partea II la.. De ce nu cresc vanzarile ! de ce? pentru ca pot!

Cum spuneam acum ceva timp,nu cresc vanzarile,pentru ca.. si exista aici niste motive.. Acum cineva imi spune ca e asa,si ca face pariu ca am un job bun. Si sa dau raspunsul public - publicului.. care e dezamagit ca nu am poze pe blog,la naiba!!! Daca stiam sa desenez,probabil ca era plin de poze :P asa imi place sa ma plang,deci scriu,hehe!
Acest domn spunea ca s-a simtit bine citind acel post. Acum stiu ca se intelege de ce nu cresc vanzarile si de ce noi astia mai tinerei ne gasim greu un job! uite de asta.. ca o gramada dintre "astia tineri" stiu mai multe decat un biet patronas incult si ahtiat dupa monezi."Astia tineri" sunt prea tari ca sa-si 'gaseasca" un job bun in Romania... si domnul mi-a spus: "Sunt sigur ca tu ai un job bun" -Ahh! DA? Pai sa spun eu ce job perfect am:

Sefa mea directa si indirecta a citit postul,la indemnul unui "biet" coleg (caruia sunt sigura ca nu o sa-i mareasca nici leafa,nici IQ'ul din cauza asta) .Daca totul era roz,nu mai citea nimeni "de ce nu cresc vanzarile".. Am avut probleme cu postul ala . De ce? pentru ca am un job bun? iti zic eu de ce,pentru ca am un job de kkt.Si bravii colegi , asa zisii licentiati (cu facultate),m-au blamat pentru asta. Deci? Ti se pare ca am un job bun!? O adunatura de la fara frecventza,cu sindromul "abia astept sa plec acasa" si "cand e ziua de salar"..,ciobani in vanzari si pe langa ei,niste sconcsi cu o creativitate debordanta ce-si spun AUTORI..!?Constantenii din preajma mea pe care nu mai pot sa-i sufar,oricat s-ar "parfuma" in fata mea...Menegerii astia care se autointituleaza "directori si OM de vanzari,sau copyrightzi.." si inghit orice galusca vine de la Bucuresti..Aceste fiinte superioare,care fac brainstorming in cautarea unui nume de hotel?!?GENIAL!!! Deci de ce nu cresc vanzarile? Da,stiu.. din cauza mea!!! Scuze,sefa,sper ca v-a placut iesirea..O sa mai incerc odata,de data asta promit sa dau pixul inapoi!!

Un comentariu:

Comentarii