joi, 14 ianuarie 2010

O conversatie pe neogen

Nu te pune cu neogen!

Cea mai semnificativă conversaţie pe care cineva o poate avea pe un site cunoscut..A fost pe cât de tâmpă,pe atât de penibilă,aproape de neînţeles.Curpinde toate fazele unei discutii ! :))

Part I. Ne cunoaştem mai bine

lolita83: buna
Eu: buna
lolita83: c faci
Eu: bine
lolita83:
lolita83: si ce cauti pe aici
Eu: nimic interesant.
lolita83: esti din tm
Eu: da
lolita83: casatorita sau inplicata an vreo relatie
Eu: intr'o relatie.
Eu: unde lucrezi?
lolita83: nu lucru sant la faculta Eu: ce faculta faci?
lolita83: u
Eu: ce ciudat sună,facultă,.facultă..facultă
lolita83: m k
lolita83: u cu ce te ocupi
Eu: mai multe,acum ar fi aiurea să iti detaliez..
lolita83: k
Eu: la ce facultate esti?
lolita83: am spus marketing
lolita83: u lucri sau esti studenta
Eu: ah.. deci m k e prescurtarea de la marketing.. trebuia să'mi dau seama
Eu: am terminat facultatea anul ăsta.
lolita83: scuze
lolita83: si lucri
Eu: lucrez,sigur, tot ceva pe marketing,printre altele
Eu: de ce ai ales marketing?
lolita83: cami place marketingu
Eu: ce iti place la marketing? e un domeniu destul de complex...
lolita83: mearplace sa fiu un promoter sau manager
Eu: manager..multora le-ar place,dar pe ce profil?
lolita83: deocamdata sant anca an scoala nu mam gandit sa ma angajez
Eu: ah.. de ce nu te-ai gândit mai repede la şcoală? 26 de ani ai?
lolita83: cati ani am
lolita83: ?
Eu: aşa scrie.. 26
lolita83: am 22
lolita83: u tot 22
Eu: da..
lolita83: multi anainte
Eu: mulţumesc la fel
Eu: si ce faci în timpul liber?
Eu: (in afara de net)
lolita83: mil petrec cu iubitul meu
lolita83: la net daca stau o ora sau doua
Eu: cum vă petreceţi timpul?
lolita83: foarte frumos esim unde ne vine
lolita83: ne iubim pe unde ne vine
Eu: el cu ce se ocupă?
lolita83: are o afacere
lolita83: u cum ati petreci timpu liber
Eu: merg la bazin,citesc,ies la film,mă duc la concerte,daca sunt..cu prietenul ,singură,sau cu prietenii, sunt destul de independentă şi liberă
lolita83: fain
Eu: si scriu.. evident.
lolita83: ce scri
Eu: mai merg şi la job,
lolita83: si totusi an ce profil lucri
lolita83: in
Eu: muzică,business şi publicitate
lolita83: oauu

Partea II.Cauza care declanşează acţiunea.Observaţii.

Eu: mi se pare mie sau tastezi din picioare? nu prea eşti atentă la ce scrii.. sau asa scrii tu?
Eu: :D
lolita83: ma uit la tv
lolita83: deranjez ca nu scriu corect sau?
Eu: pai nu e tocmai.. ok.. cineva căruia ii place marketingul ar trebui să ştie sa scrie corect cel putin un text simplu.
lolita83: dar nu prea ami place sa stau cu oki an taste
lolita83: bine ai ca nu sant la ora de romana
Eu: nu eşti la ora de română,dar.. totusi..
lolita83: u poet necunoscut
Eu: nici juristii nu-s la ora de română,nici avocatii,nici managerii,nici directorii de marketing
lolita83: aici toti scriu repede mai gresesc da nustiu parca vrei sa impresionezi pe cineva
Eu: am avut o colegă in facultate,a prezentat o lucrare,nota 10 până aici.Când a ajuns la profesor,i-a corectat toată lucrarea cu roşu,si i-a dat 5
Eu: ghici de ce?
lolita83: SPUNE CE E CU ASTA
Eu: pentru că 1.nu era coerentă, 2.avea greseli de ortografie
Eu: şi nu eram la ora de română,eram la Strategii de marketing
lolita83: draga te vad foarte iritata
Eu: mă citeşti. poate
lolita83: poti sami tragi atentia de 10 ori si tot cum vreau scriu
Eu: nu ai cum să vezi dacă sunt iritată sau nu, e doar in mintea ta
lolita83: paaaaaaaaaaaaaaaa
Eu: pai normal, nu pot să iti spun eu cum sa tastezi..
Eu: scuza-mă daca te-am iritat.
Eu: sper să ajungi un manager de succes,sau cel mult un promoter,dacă nu
lolita83: nu deasta esti mai mult libera ca atata atragi atentia la multi care sant mai aproape de tine ca acum mai facut sa cred ca lui prietenul tau iar place sa te vada odata la saptamana
lolita83: cat de desteapta te vede
lolita83:
Eu: din păcate,lui i-ar place să mă vadă zi de zi.... dar vezi tu,nu constă toata viaţa asta într-o relatie
Eu: mai gândeşte-te...

End of part II.
-va urma-





2 comentarii:

  1. cu cretina aia am vorbit si eu dar nu am rezistat mai mult de 5 minute...

    RăspundețiȘtergere
  2. pacat de numele ei caci o tradeaza din prima
    si eu am vb cu tipa respectiva ...dar pacat ...

    RăspundețiȘtergere

Comentarii