luni, 18 ianuarie 2010

O conversatie pe neogen (III)

Partea VI.Adevărul gol goluţ.Tupeu de cuplu

lolita83: nu stiu u sti daca tear place sa cunosti un cuplu
Eu: cunosc mai multe cupluri
Eu: chiar eu am in "administraţie" un cuplu
lolita83: da dar una sai cunosti asa si una sai cunosti mai intim
Eu: si dacă nu-mi place?
lolita83: asta e
lolita83: ce vrei sa ten pusc
Eu: păi..cu amortizor sau fără?
lolita83: cu sageata lui cupidon
lolita83: aia de avedea numai cupluri sexi
lolita83: cu care amortizor din chilotei
Eu: prietenul tau stie?? de ce nu-l lasi pe el să caute fete?
lolita83: e langa mine
Eu: de ce nu vorbeşte el?
lolita83: ai sa ramanem prietene
lolita83: vrei
lolita83: un id
lolita83: dee mes sa te iert
Eu: nu'mi plac propunerile astea, voi nu vă gânditi ca sunt locuri speciale exclusiviste pentru aşa ceva !!??
lolita83: parca ai fi de la medelina cu excllusivitate
lolita83: unde sant zine si noua
lolita83: na vrei sa fim si noi ca voi de moda aaaaa
Eu: ))
Eu: fii originală !
Eu: trebuie sa ies , mi'a parut bine..

Un comentariu:

  1. Originala "conversatie",nu lipsesc noile modificari de limba survenite in urma accesului la net a unor persoane care scriu exact ce aud(Sonya_ )

    RăspundețiȘtergere

Comentarii