miercuri, 12 noiembrie 2008

Anuntz la matrimoniale


M-am nascut din spermatozoizi campioni,am fost contaminata cu "viata" pe cale sexuala.Te'ai jenat?ti se pare vulgar?Linisteste-te,e abia inceputul...Te intrebi probabil de unde ma cunosti..poate te'am refuzat de vreo 3 ori pana acum,si am vorbit urat probabil cu tine,de fiecare data,din plictiseala sau lipsa de interes,justificabila.. "Grandomanie" e explicatia,adica obsesia maretiei in caz ca scriitorul tau preferat este Ion Creanga(probabil prima si ultima carte).Sunt sarcastica sau caterincoasa
Probabil te numeri printre cei care nu accepta diversitatea adica lucrurile mai putin banale,si contesti orice element strain prostiei linistitoare.Aud atat de des"doar proaste ca tine stau si isi FUT creierii pe tot felul de prostii cand viata trebuie traita la maxim".Probabil ca daca iti spun ca sintagma "traita la maxim" e relativa si ca fiecare isi traieste viata in functie de propria'i personalitate as fi putzin deplasata si te'as solicita din nou pana la epuizare intelectuala,si ar fi pierdere de timp,pt mine. .si pt a pune punctul pe i:imi vei spune k sunt o complexata si o frustrata.Dar asta va veni de la un om al carui comportament il poti regasi doar apasand orice tasta a telecomenzii(preferabil de la 1 la 10 unde sunt posturile romanesti de kkt) si al carui gesturi put a indoctrinare (e subiectiv).O sa imi spui k imaginea conteaza.Eu iti spun ca frustrarea inseamna obsesia imaginii tale in lume si permanenta frica a rateului estetic (estetica uratului chiar). ... Poate ai vazut tari straine,lucruri mari si realizari grandioase ale unor "prosti care nu si`au trait viata".Te'a influentat un slogan mioritico-american PROtevist de genul "Noi suntem nr.1" sau "Fii invingator",si ai hotarat ca vrei sa fii mare,sa ai lucruri mari.Aici imi sare in ochi verbul "a avea",care exprima posesia transpusa si relatiile cu oamenii,deci tu devii un tiran
posesiv si avar,dar nu verbul "a fi" e important,ci cuvantul MARE.
O sa imi spui din nou ca sunt figuranta,parerea mea e k nu esti decat acel 'om al Pesterii" pe care il descrie Platon,si despre care ar trebui sa citesti,si sa reflectezi un pic asupra gandirii tale.(asta daca te numeri printre ACEI oameni..).. .Nu lua personal nimic din ce ai citit.Este un pamflet si orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare.! bla bla bla..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii