miercuri, 3 decembrie 2008

Urban Dictionary

O chestie mişto de care am dat aici ,m-a dus cu gândul la nemărginita si atotputernica expresie scurt si cuprinzătoare de cam orice: AHH!! Lapsus,lipsus,pauză,analiză,exclamaţie sau tâmpenie...AHH! reprezintă sunetele pe care toţi le "intonăm" la un moment dat.
Aparent o aberaţie,scopul concentrării mele asupra acestor elemente cotidiene de natură psiholingvistică..deci scopul concentrării mele este demonstrarea unui fapt cert si imediat următor: nu sunt o ignorantă.
Cea mai tare chestie,deci în puii mei,cred că am asociat greşit elementele de antet cu cele găsite pe un biet dictionary,unde cele mai search-uite cuvinte sunt : "ass","cunt", "boobies","ass grass" si "cum". ..şi lista continuă.

Prin urmare:
1.AHH: word used by highly intelligent people to replace a wide range of words and emotions
Ex.: joe:ahh?
mike:ahh.
joe:ahh.
(ai de plm!! )


2.AHH: the noise you make after peeing! (shhhhiiit) :)))

3.AHH: A word often used to describe an emotion, such as anger, pleasure or shock. It is also widely used in ghost stories. buhuhuhuu!!!
Ex.: Ahh! I'm going to kill you!
Ahh! That feels so good =)) and the creature crept up to the man.. and everyone on the campsite heard a sudden "AHH!" coming from the tent on the far left.

4.AHH: a word used during and after sex when the party feel really good
Şi urmează exemplul: Ahhhhh!!!! harder! harder! more more! almost there!!!

In concluzie,fiecare ar trebui sa inteleaga ce vrea... sau ce ii sugereaza intuitzia/intelectu' :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii