joi, 18 decembrie 2008

ORANGE -parteneriat cu fraierii

O nouă metodă de a creşte vânzările la Orange.
Tzeapă 9

Ce s-au gândit ei: fiind o grămadă de utilizatori ai renumitei cartele PrePay, Orange România a debitat o nouă strategie de marketing,ce-i drept,şi genială .Au analizat publicul ţintă,posesorii de cartele PrePay,care...după deviza tradiţională...sună doar când e nevoie,în rest ,îşi ţin telefoanele mobile pentru a fi sunaţi. Da şi când ai de sunat... atunci ori e ceva important,ori e grav!
Cum funcţionează ţeapa: momentul e ales la întâmplare.După ce am trimis zeci de mesaje aiurea,neimportante,şi am stat minute în şir la telefon,să combat plictiseala...vine ziua următoare momentul în care aveam ceva urgent de comunicat.Iniţiez apelul,si ..surpriză..celebra voce de la Orange mă informează că sunt în perioada de graţie,şi mă roagă frumos să REÎNCARC. Încerc să trimit mesaj..la fel,primesc sms cu textul "Creditul tău e in perioada de graţie.REÎNCARCĂ pentru a apela din nou". Vreau să verific creditul,formez *133#,din nou..nu am acces nici la info.Încerc *100#,acces restricţionat,abia a 3-a oară a funcţionat.Zic, ok, poate că..trebuie să iau cartelă.Am încercat şi varianta asta.Cumpăr cartelă de 4 euro,formez *122#bag codu..vine răspuns "nu aveţi acces la acest serviciu",iar încerc să sun la Rel.Clienti,iar nu am acces.După ce am încercat de vreo 20 de ori operaţiunea,într-un final reuşesc să încarc,şi constat cu stupoare că am acelaşi credit valabil vreo 2 luni,plus 4euro în plus. După 2 săptămâni,se întâmplă la fel. "Creditul tău e în perioada de graţie.Te rugăm să încarci".Urmează bineînteles să scot cartela şi să-i dau foc,si pe această cale informez ORANGE ROMANIA că mă piş pe serviciile lor de kkt,eu şi alţi cel puţin 500 de mii de "clienţi",în schimb îi respect pentru abilitatea cu care ştiu să dea ţeapă "clienţilor",cum îi numesc ei pe fraieri. Am întrebat mai multă lume dacă a păţit chestia asta cu "perioada de graţie" si toţi au zis acelaşi lucru.Nu e important că ai fost ţepuit,important e că te-ai prins la timp,şi bine e să afle toţi.Contra-argumente??N-ai cum!! DA,ORANGE fură,nu daţi bani pe cartele,schimbaţi-vă reţeaua!

Dacă vrei să vezi cum fură si PETROM la pompă,click AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii